Saturday, July 4, 2009

vardagsmat

Efter ett par dagar av jobb, volley, bad, sömn, jobb, bad, sömn (och lite mat då och då) så anländer man då tillbaka hem. Huset har inte lyckats städa sig självt som jag hoppats på så det får man väl ta tag i imorgon (lite smått.... ;)

Kom hem, stängde dörren, satte mig i köket och lyssnade på regnet och åskan utanför. Inte trevligt. Vågade inte värma mat, så åt mackor. Vågade inte sätta igång dator/tv. Jag gillar inte åska! Tillslut tog jag mod till mig och ringde några som kunde köra mig ner till kyrkan där kvällen spenderades med vännerna samt godis, historiespel (hatar historia - sorry Mårten) och magnettillverkning. Trevligt det.

Efter ett par mindre lyckade långa arbetsdagar är det skönt med helg innan tre dygn av totalstress. Syrran kommer hem ett par dagar över helgen också, så det blir ju trevligt ;)

I övrigt tänker jag för mycket (som vanligt) och sover för lite (som vanligt) och har värmeutslag på fötterna (inte lika vanligt). Inte trevligt.

Dagens citat:
Jag vet att du anser att du förstår vad du tror jag sa, men jag är inte säker på att du inser att vad du hörde inte är vad jag menade

p.s. jag har kommit på att jag använder ordet trevligt ganska mkt

Gonatt!

No comments:

Post a Comment