Monday, July 13, 2009

Nutid och framtid

Första riktiga lovdagen kan man väl säga! Den spenderades med att leta mobil. Ja, jag planerar att köpa ny mobil, och måste hitta den ultimata till mig lixom. Sen drog jag och jobbade lite på nya second hand. Den ska flytta till Marieberg och håller på att fixas iordning. Det blir riktigt fint :) Sen drog vi hem till Oscar som fyller 20 idag. Grattis till han! Synd att jag missar partajet för vännerna nästa vecka, men sånt är livet ibland.

Det är mörkt ute. Mörkt. Det är så konstigt. En halvtimme sen när jag kom hem var det ljust. Det blir bara mörkare och mörkare. Jag gillart inte. Jag vill ha sommar för evigt evigt evigt. Vill inte att hösten ska komma. Hösten bär med sig så många hemska saker. Hösten 2009 kommer bli hemsk. Hemsk!!!!

Jaja, nu ska vi va positiva här. Det är långt kvar. Flera veckor av lov. Massor kan hända! :)

På fredag blire Kil. Fråga inte hur i hela värden jag hamnar i en stuga i skogen i Kil av alla ställen, men så är det. Har man aldrig vart i kil så har man inte, och då kanske det är dags (eller? :/ )

Dagens ilandsproblem: Det är jobbigt att tömma och fylla på diskmaskinen! Och städa. Hatar att dammsuga.

2 comments:

  1. det är bra Mia! Strunta i hösten och se fram emot våren istället. Man måste prioritera sina mål vettu, "sommaren 2010 kommer att bli uunderbart" det är SÅ du ska tänka ;)

    ReplyDelete
  2. Ja det är sant! Får väl försöka tänka positivt ;)

    ReplyDelete