Wednesday, July 29, 2009

Början men slutet

Igårkväll/Inatt/Imorse spenderades med att fira Malin! Ytterligare en i klassen som fyllt 18. Hur ska det här sluta? Någon konstig skräckfilm som var mer äcklig än läskig skulle de absolut se på så jag och Emelie gick och dekorerade cheesecakeen istället. (Jag vet va det va för citrongrejs i den!!! Fasst jag har också glömt bort, precis som Thea...)

För övrigt så börjar jag få smått panik, för mitt lov har just börjat men det är nästan slut! Okej, jag har vart ledig i två veckor sen jobbet, men de tär först nu som jag inte har ngt planerat, och så insåg jag att det är tre... TRE veckor kvar. Och i början av sommaren planerade jag att när det var tre veckor kvar skulle jag smått börja plugga, lite varje dag, och sen öka allt eftersom. Men plugga.. nu? Lovet har ju just börjat.

Jag har typ inte spelat nästan något på gitarren! Skandal. Och jag har bara läst typ 2 böcker! TVÅ! Ännu mer skandal. Och jonglerandet som jag skulle uttveckla från 3 bollar till 4 och massa trix har skitit sig totalt.... Mest skandal av allt.

Nu är det dags att ta itu med det här. Nu är det lov på riktigt. Vilket innebär vila, sova, slappa, ha kul!!! och sen lite plugg också

2 comments:

  1. Hej Mia!!
    jag har äntligen hittat till din blogg. jag älskar dina citat :D
    nej, nu ska det aldrig glömmas - caipirinha var namnet!!
    Ha det bra /T

    ReplyDelete
  2. heeey och yay! tack, jag med!
    JUSTE! Jag glömmer det hela tiden! ;)

    ReplyDelete