Sunday, July 5, 2009

Realization

Myggbett kliar. Jag har ett under foten. Det är extremt irriterande.

Spelade just lite gitarr, och hittade tears in heaven av Eric Clampton i sångboken. Man blir ju bara deprimerad av den ju. Så sorglig. Men så fin också.

Såg på pride and prejudice igår också. Den är så bra också! Har inte gillat den förut, men gav den en ny chans och... ja, jag gillar den faktiskt. (Applåder till mig :)

Hoppas på att jag lyckas överleva dagarna som kommer. Det kommer bli stressigt. Men sånt klarar man ju som IB elev, eller hur?

På tal om IB - LYCKA TILL alla IB2or (eller ni kanske är IB3or nu!!!) som får sina betyg imorn! Är extremt nervös för eran skull!!

Oj... jag går snart i IB2.
Jag dör.
...........
Chock


Gonatt!!

3 comments:

  1. nej då vi är IB2 tills den dagen ni börjar IB2... och pdp är under detta sommarlov IB nollor ;) Det är typ så reglerna lyder :P

    ReplyDelete
  2. Du är inte mer nervös än mig. Jag tror det är fysiskt omöjligt.

    ReplyDelete
  3. Seb: ok, bra att veta ;)
    Hanna: okej, kankse inte riktigt, men nästan!!!

    ReplyDelete