Wednesday, July 8, 2009

Klara, färdiga, gå!!

Filmen är typ KLAR!! Allt hårt arbete har lönat sig tillslut och är faktiskt hyfsat nöjd med resultatet. Kunde vart bättre, men det är ändå den första filmen jag har filmat/redigerat, så det får väl duga. Fy vad nervöst det är! På Fredag blir det pressvisning, på lördag visas den för släkt/vänner/medverknade/andra folk och nästa vecka visas den i kanal 12!

Vill ni se så är premiären som sagt på LÖRDAG klockan 17:00 i arenan, BIBLIOTEKET i KARLSTAD. Gå dit vettja så blir jag glad :)

Och här är en länk till när tv4 filmade oss. Är med lite grann där :/ ;) Min röst kom tack och lov inte med i alla fall!
http://tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/varmland?videoId=1.1057223&renderingdepartment=2.40785

För övrigt så har jag kommit fram till att laga mat inte als är så jobbigt, även om det är när man är jätte trött och hungrig. Det finns liksom helt klart värre saker att göra. Och snabbmakaroner och sambosa räddar de dagar då matlagning behövs ske snabbt eller orken är totalt slut! Idag provade jag på ett kyklingsrecept från Livs nya kokbok (som hon fick av mig för övrigt ;) Riktigt gott faktiskt!

No comments:

Post a Comment