Tuesday, July 7, 2009

Då livet var mindre kompliserat


Hej

Hur mår du? Jag mår bra.
Idag har jag lekt. Vad har du gjort idag?
10000000000000 Kramar

Kollade på lite gamla brev från barndommens dagar. Många såg ut ungefär sådär :P Andra var roligare att läsa. Till exempel ett från en av mina kusiner (no name) som inleddes såhär:
"Läs inte brevet högt så att Liv hör för det står samma sak i bägge breven"
Jag kan ju tillägga att personen i fråga var kanske åtta år när brevet trillade ner i brevlådan. Jag undrar om hon skrev samma sak i Livs brev :P Haha! Kul är det i alla fall :D

Idag har jag vart väldigt duktig faktiskt. Förutom att jag har jobbat i åtta timmar har jag klippt gräset och städat lite grann! Plus att jag cyklade till station (och framför allt hem igen :/). Fy vad bra man mår när man känner att man har gjort något produktivt för en gång skull. :)

Lunchade med Fanny denna molniga dag också! Väldigt trevligt att träffa henne igen och prata av sig lite. Vill bara påminna henne att jag inte gillar när folk kallar mig söt, okej? ;)

Inatt planerar jag att sova ordentligt så jag orkar med jobbet imorn. Idag va det på gränsen. :/ Har någon något tips på hur man ska somna på kvällen så uppskattas det!


You are unique and special, just like everyone else





2 comments: