Monday, July 6, 2009

Ensam hemma 2


GRATTIS
alla IB2or till betygen. De jag har pratat med/sett på facebook verkar nöjda i alla fall!!!! Är så glad för eran skull!! Hoppas spänningen har släppt och ni kan slappna av och bara njuta av friheten nu. Kommer sakna er nästa år!!

Sömn behöver man annars dör man, men det verkar inte min hjärna förstå, så jag lär väl inom en snar framtid om inte den på något sätt kan slappna av de kommande nätterna. Bussen kan man minsann somna i, men sängen, på kvällen är visst omöjligt.

Filmen rullar på och efter att ha kollat igenom den millioner gånger (jag skojar inte) kan jag numera varenda mening utantill och vill aldrig mer se skiten!!!! Om ni nu inte kommer på lördag och kollar på den så kan jag ju spela upp den för er verbalt. Inga problem.

En vecka jobb kvar, sen sommarlov på riktigt!
YAY :D

No comments:

Post a Comment