Saturday, May 1, 2010

Är så väldans sjukt trött!!!

Senaste dagarna känns det lite surt för det känns som det bara går utför vad det gäller kunskaperna. Senaste past papers har det gått sjukt dåligt på. Är det bara coincidence att jag råkar ta de svåraste i alla ämnen på en gång, eller håller min hjärna på att decaya?

Nejdå, det löser sig nog i slut ändan. Jag hoppas och tror på några mirakel under exams. Till exempel att proven ska passa precis mig. Och att min hjärna ska kunna hämta saker ur my unconscious i de rätta stunderna. Helt enkelt att jag ska ha flow i det hela..

Det känns som vi har haft revision i evigheter. Känns inte som jag träffat folk på år och dagar. Samtidigt är exams om 3 dagar. Eller 2.5 dygn.. heelt sjukt fort har det gått!

Idag var jag ute och sprang, och så trampade jag fel och ngt hände med höften.. Så sen kändes det som knivar i höften ibland när jag satte ner foten.. Så jag fick gå (halta) resten av vägen hem. Men sen när jag nästan var hemma blev det lite bättre, och nu är det nästan helt borta.. Skumt!

Imorgon har jag ljudet i kyrkan. De har just skaffat massa trådlösa mickar, så jag måste lära mig hur de fungerar också.

Neej, jag tror jag somnar! Den här lugna musiken hjälper inte heller!!

Dagens citat:
"If at first you do succeed, try not to look too astonished" :P

No comments:

Post a Comment