Saturday, May 8, 2010

Oasen i öknen!

Det är vad denna dagen sannerligen har vart!

Efter att ha vaknat tidigt och tagit ett träningspass satte jag mig ner för att börja plugget av fysik. Det hela slutade 50 minuter senare med en tupplur. Efter ytterligare två försök (lagade mat mellan dock), som också de slutade med tupplurar gav jag upp försöket och bestämde mig för att min trötta hjärna fick vinna och tog dagen till att vila (vilket ju också kan bidra till exams).

Därmed kunde jag titta på ett nytt avsnitt av greys anatomy (yup, jag har fastnat) och sedan (efter en kaffekopp så att jag inte skulle somna) fick jag med farsan ut och övningskörde några mil! Riktigt kul!! Till sist tog jag ytterligare ett träningspass och gick ut och sprang..

Så denna oproduktiva dag blev en produktiv dag trots allt!

Imorgon blir det till att ha ljudet i kyrkan innan en eftermiddag där jag helt enkelt måste plugga. Jag har ju trots allt 9 exams kvar till veckan, vad min hjärna än vill!

Dagens citat: "It's been lovely. But i have to s c r e a m now!"

No comments:

Post a Comment