Friday, May 7, 2010

Exams - day 4

JAG ÄR KLAR MED PSYKOLOGIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Är så sjuuuuuuuukt lättad att jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!

Och sen är det helg dessutom!! Vilket innebär att jag kan ta (eller kommer ta) ledigt från plugg resten av dagen!!!! :D:D

Jag är så glad, och så trött och så lättad och såå såå glad.. För vet ni vad.. jag är KLAR MED PSYCHON! och dessutom!! Om en vecka är jag helt KLAR!!

Nästa vecka väntar mina 9 sista exams.. har nu gjort 6/15 med andra ord.. och två ämnen, Matte och Psykologi är HELT KLARA!! AAAHH :):):):)

Dagens exams: Psychology p2, Psychology p3
Måndagens exam: English P2, Physics p1, Physics p2
Dagens generella känslor: GLÄDJE (på grund av att jag är klar med psykologin om ni missat det)!!! :D:D

No comments:

Post a Comment