Thursday, May 13, 2010

Exams - day 8

Ahhhh!! Slutet är så nära nu att ni förstååår inte! Jag försöker trycka ner glädjen tills imorn så att jag inte slappnar av för mycket innan sista svenskan är gjord, men åh åh åh åh ÅÅÅH vad skönt det ska bli!

Nöjd med dagen, speciellt Kemi p3! Senska p1 va lite elakt.. men gick nog ok ändå!

Svenska p2 imorn! Cannot wait tills det är över!!

15 exams på 9 dagar.. det är rent ut sagt omänskligt!!

Jag är så trött! Imorn ska jag sova.. eller ja.. fullt upp hela helgen men... söndag natt till måndag.. DÅ SKA JAG SOVA! I en hel vecka om jag så behöver.. eller ja.. har ju endel grejer att göra, men.. en sak är jag säker på... JAG SKA INTE PLUGGA PÅ HUR LÄNGE SOM HELST!!!! (efter imorn)

Men.. tro det eller ej, men jag kommer nog sakna exams trots allt.. Tänk er pirret i magen, adrenalinet i blodet och glädjen när man under reading time tittar igenom provet och inser att man kan det ju! Ja, jag kommer till och med sakna att sitta och vänta den där kvarten på att HL ska bli klara. Man kanske slumrar till lite, kanske hittar en speciellt trevlig punkt att stirra på.. Kanske räknar om rutorna i taket.. Det finns mycket i Aula taket som jag ännu inte har analyserat klart...

Nej nu ska ni inte bli oroliga.. Mest av allt kommer det va så sjuukt befriande.. tror jag i alla fall..! Men som sagt.. En dag, en exam, två timmar i aulan kvar innan jag kan släppa det..

1 comment:

  1. ÅH vad jag kommer ihåg de där känslorna, både att göra exams och att äntligen vara klar! Ååååh vad jag saknar det!! Hoppas man kan uppnå liknande känslor på universitet och att det inte är exklusivt för IB ;) Lycka till imorgon och GRATTIS till att du snart är klaaaar! :D

    ReplyDelete