Thursday, April 29, 2010

Time for digital technology!

Ingen bra plugg dag idag!

Igår kväll var jag I Edsvalla och firade min kära kusin som fyllde 18, sen blev jag kvar i Karlstad tills idag. Nu när jag kom hem är jag bara extremt trött och har ingen lust alls att sätta mig och plugga!

Men generellt sätt så är jag ändå hyfsat nöjd med min plugg insatts so far. Man måste ju tillåta sig ha dåliga oproduktiva dagar för att man sen ska vara tillräckligt motiverad dagen efter. Visst det är mycket jag har kvar (man kan aldrig plugga tillräckligt med psykologi till exempel) men jag har ändå lyckats vara effektiv.

Nu har jag 5 dagar kvar till exams, och fem dagar kan man göra mycket på. Hj'lp alltså.. 5 dagar. Och om 2 veckor och en dag.. 2 VECKOR OCH 1 DAG! Är jag klar.. färdig... done.. fini... KLAR!

Jaja, nu ska jag plugga lite bionära siffror, analoga och digitala signaler, CD, DVD, digital camera, mobiler, pixlar, inverting och non-inverting amplifiers, brandalarm och sånt roligt... och logic gates (som är allt annat än logiska, fyi)

No comments:

Post a Comment