Monday, May 3, 2010

Exams - day 0

Nu ska jag börja på en följetong här så ni får följa mig genom min resa med exams!

Dag 0:

Jag bestämde mig att ta ledigt från hård revision idag och stängde därför av väckarklockan, vände mig om och somnade om. Har vart lite svårt att somna de senaste kvällarna.. Blir ofta att man tänker på papers man har revisat under dagen som kanske inte gick så bra. Men om jag då inte gör något idag kanske jag kan somna ikväll... Eller något.. :P

I alla fall. Hur känns det nu då? Dagen innan.. Jo men det känns faktiskt bra! Visst jag kan inte alls allting som jag borde kunna, men det kommer gå ändå! Jag tror verkligen det.. (I alla fall just nu.. om en timme kanske det känns annorlunda) Man lever lite i en våg av känslor..

Jaja i vilket fall som helst så är våra mentorer väldigt bra! Jennifer skrev ett uppmuntrande mail idag om exams, vilket kändes väldigt bra. Blev glad, uppmuntrad och lite lugnare!

Ikväll ska jag åka in till Karlstad och bosätta mig där under exams så jag slipper stress och oro över bussar och tåg, och slipper extremt tidiga mornar!

Dagens generella känslor: Nervositet men ett konstigt lugn och relief över att äntligen komma igång snart!

Morgondagens exam: Englsih A2 p1

No comments:

Post a Comment