Tuesday, May 4, 2010

Exams - day 1

Kära trogna läsare, jag har nu gjort min första exam, English A2 p1!
Allt jag kan/får säga är väl att det gick ungefär som förväntat, varken sämre eller bättre.

Direkt efteråt begav vi oss tappert till biblioteket för att plugga inför matten imorn! Och sen luncha vi, plugga lite till och belönade oss med en glass (välbehövlig). Sen plugga jag lite till innan jag begav mig till tandläkaren. Nu är jag helt slut mentalt.. Det tar på krafterna.. Men nu har i alla fall den värsta nervositeten lagt sig, i och med att man äntligen har kommit igång. Känns ungefär som mocks (för er som vet vad det är), fast det står "May 2010" på papprena istället!

Anyways, ska ta en liten vilostund tror jag, sen en promenad och sen kolla igenom några sista saker. Tiden bara rusar iväg! Snart är veckan slut och då ligger både matten och psykologin bakom en. Tänk er!

Dagens Exam: English A2 P1
Morgondagens Exam: Maths SL P1

Dagens generella känslor: Glädje över att va igång, excited över att det snart är slut och peppad för att fortsätta att beta av berget!




No comments:

Post a Comment