Tuesday, March 30, 2010

scrubs :)

Hemtelefonen fungerar inte. Det har den inte gjort sen i lördags. Självklart ska sånt här hända när man är ensam hemma och inte vet vad hela frin man ska ta sig till. Men jag har anmält det, och det beror troligen på ngt fel på ledningen säger automatrösten. Så jag hoppas det fixar sig snart.

Sen har inte min studentklänning kommit än, och den skulle vart här i torsdags, så jag hoppas att den kommer snart också!

För övrigt så mår jag bra! Har just upptäckt att de har börjat med nya scrubsepisoder på TVn som jag inte sett... tror jag i alla fall. Dessutom har jag just avslutat min sista långa månag någonsin, vilket innebär att jag kommer hinna hem för att se episoderna också! grrr 8, som man brukar säga!

Dagens upptäckt: Huset städar inte sig självt! :O

No comments:

Post a Comment