Sunday, April 11, 2010

Nu gäller det!

Vårsolen blir varmare och varmare. Snöhögarna blir mindre och mindre. Exams kommer närmare och närmare. Tiden går fortare och fortare!

Imorgon börjar sista veckan på gymnasiet. Sista veckan med vanliga lektioner i alla fall. Sen börjar revision veckorna och sen exams. Och sen.. studenten och balen och sen har jag inte kommit så mycket längre. En sak i taget är min filosofi. I slutet av veckan tror jag jag får besked om jag får jobb där jag har sökt i sommar.

Lovet har vart bra. Kunde revisat mer, men det var skönt att ta det lugnt, träffa folk och umgås med min syster också. Och fastnade i Grey's anatomy. Men jag tänker att nu har jag mer energi till de kommande 5 veckorna med revision och exams.

Dagens citat:
"I would be unstoppable... if i could just get started"
"Smile first thing in the morning... get it over with" :)

No comments:

Post a Comment