Tuesday, March 9, 2010

Livets elände!

Labbrapporter. Jag hatar dem. Hatar dem. Verkligen hatar. Och jag vet att hatar är ett strarkt ord, det är just därför jag använder det.

Tack och lov att imorgon lämnar jag in de sista. Frågan är om jag klarar av denna dag. Det går inte framåt med dem direkt.

Mocks resultat i Svenska och Kemi tillbaka idag. Svenska - väldigt nöjd, Kemi - sådär. Men jag vet i alla fall att jag kan lära mig det jag är osäker på till exams, så det är ju bra. Jag har ett mål, och det kommer jag nå. Så det så!

Labbrapporter labbrapoprter labbrapporter. Vill procrastinata. Har inte tid att procrastinata. Har procrastinatat till sista minuten redan. Vill inte, Vill, vill inte. AHH!

2 comments:

  1. Hjälp vilka flashbacks jag fick.. Precis sådär lät jag för ett år sedan! Eller nej förresten, värre! Men hav förtröstan, det gick ju helt okej så det kommer det att göra för dig med :)

    ReplyDelete
  2. Jag är ledsen att jag orsakat sådana hemska flashbacks.. Hoppas du inte får behov att ett psykolog besök efter det!

    ReplyDelete