Monday, March 15, 2010

choklad och död

Choklad.... den förstör min försökta nyttighet. Bara för det är så gooooott med choklad. speciellt när man är stressad. Suck! Jag som hade planerat att komma i min balklänning om 2 månader också. Tur att våren är här så man kan börja cykla och va ute mer.. Fast nu kommer revision så då kankse man inte hinner det heller. Suck!

Imorn har jag Individual Oral Commentary. För er som inte vet vad det är så är det samma sak som en ca 40 minuter lång, plågsam död. Man kan likna det vid att sitta i ett rum utan någon möjlighet att gå därifrån framför ett par ögon. Enda sättet att komma därifrån är att analysera sönder en text. Och det syns på ögonen när man gör fel. Då blir det rynkad panna och man kallsvettas och där börjar den långa döden..

Jag är för ung för att dö! Jag är för i hela friden inte ens myndig!

No comments:

Post a Comment