Sunday, August 2, 2009

Till alla som vill läsa ett suuuperkul inlägg (ironi)

"Hur är ditt sommarlov då?"
"Jo men det är så otroligt skönt, men det känns som det knappt har börjat iom att jag jobbade så mycket i början"
"Men det är inte så lång tid kvar nu tills skolan börjar igen?"
"Neeej, det är ju bara 3 veckor. Nej, 2.5 blir det ju... oj, vad fort tiden går"
"Ja juste, men vad har du för planer nu i slutet då?"


Jo massa saker faktiskt! Men jag insåg just att jag måste PLUGGA snart!!! Jag satt nån timme häromdagen och började läsa på fysik kapitlet som vi ska göra över lovet. Det var det värsta jag har vart med om. (möjligtvis lite överdrivet) Och så insåg jag att sånt kommer va det absolut lättaste och skönaste att göra, för jag kommer ha 1000 gånger värre saker att göra konstant.

För övrigt så håller mitt glada humör i sig, vilket gör det hela betydligt lättare att handskas med. Jag hoppas och tror på att denna hösten trots allt kommer bli bättre än jag har tänkt :) Och det är ju positivt, eller hur?

Idag övningskörde och det har nog aldrig vart roligare!! Kanske för att man blir bättre och bättre och dessutom fick jag köra lite snabbare än jag har gjort förut! Och när man kör i lite mer trafik blir det hela lite mer spännande :) Sjukt kul i alla fall! Tänk när man har körkort.... över ett år kvar till dess :P Och 10 månader tills studenten... hur ska jag klara detta?

Ha det så gött alla glada (och mindre glada) människor!

2 comments:

  1. Vad är det för värld där man får läxor över sommarlovet!!?

    ReplyDelete