Saturday, August 22, 2009

Hej igen och Hejdå igen

Många Hejdån har sagts till IB3or hit och dit, om och om igen. Skolan har börjat, en premiär fredagseftermiddag på statsbiblan i sällskap med andra EE skrivande IB2or har också hunnits med.

På måndag börjar rutinerna på riktigt. Lektionerna drar igång och nya deadlines utdelas. Då flyttar även Liv och lämnar mig att ensam stå för den yngre delen av våran familj här hemma, och framför allt tar körkortet med sig :/ ;)

Trots omständigheterna är det faktiskt skönt att få in en rutin igen, träffa folket igen och få dessa månader kvar till studenten överstökade!

Dags att ta tag i livet för idag! EE, here i come!

2 comments:

  1. jag vet att jag inte menar det här egentligen, men jag saknar faktiskt att plugga!

    ReplyDelete
  2. jag förstår typ vad du menar. Jag börjar längta efter endel lektioner. Typ Kemi med Jennifer! Låter helt dumt, men jaja. Själva plugget är ju jobbigt... men jaja...

    ReplyDelete