Tuesday, August 4, 2009

salt och blandat eller gott och blandat

Dagen spenderades i Karlstad i sällskap med Bosse, hanna, panna, kanna, eller va du nu vill kalla denna underbara person :) För er som är lika borta som mig kan jag tala om att hon bor i ett gult hus, och inte i en lägenhet, och hon har inte svarta väggar på sitt rum, därimot svarta garderobsdörrar.

Dagens realisation: Det går att cykla från Hanna till Busstationen på mindre än en kvart när bussen inte kommer när den ska.

Dagens realisation 2: Jag har självdisiplin. Lyckades gå i många affärer där det var extremt mycket rea utan att köpa något alls.... och jag har precis fått lön.... respekt till mig från mig själv!

Morgondagen ska jag till Ullared... där blire nog svårare att inte handla ;) Sen ska jag spendera ett par dagar hos morföräldrarna på styrsö, så jag hoppas på underbart väder så man inte saknar internet för mycket! (Okej det där lät nördigt, men så är det, jag är i stort sett beroende av detta fenomen)

Och packa har jag inte börjat med än. Vilket inte är likt mig alls.

För övrigt gillar jag måndagar extremt lite, som många andra här i världen, och IB2 måndagarna inte det hela bättre... Engelska och Psykologi på måndag eftermiddag... Det blir soft det.


2 veckor, 1 dag, 12 timmar, 8 minuter kvar...

(nu är klockan 22:22, vad betyder det?)

4 comments:

  1. själv föredrar jag salt och blandat ;) sötunge!

    ReplyDelete
  2. hahahaha :) mia fia lia tia <3
    jag har cyklat från mig till skolan på fem minuter ett antal gånger, men då krävs det att man har rejält bråttom;) vilket jag ju, eherm, ofta har..

    ReplyDelete
  3. ...tror dina tidsinställningar är lite knasiga...

    ReplyDelete
  4. Stina: Ja jag vet, men de fixar sig inte fast jag har ändrat det hur många gånger som helst. jätte störande.

    ReplyDelete