Monday, August 24, 2009

Man måste utnyttja "fri"tiden!

För det första måste jag bara varna alla. På grund av att mitt liv kommer till 95,87% bestå av IB och plugg så kommer 95,87% av mina blogginlägg också handla om det, så om det tråkar ut er så skyll er själva om ni läser!

Efter en första vanlig skoldag kan jag konstatera att:
1. Matte är roligt!
2. Jag har saknat Flint, Flint, Jennifer Flint mest av alla lärare. Kemi lektioner är underbara (eller folket i alla fall)
3. Måndag eftermiddagar tar mkt på krafterna (Marianne från 13:45-16:30)
4. Jag kan plugga på håltimmar om jag motiverar mig. (Är klar med veckans matte!)
5. Jag troligtvis behöver en större kalender för att få plats med alla deadlines och skit. (Har inte skrivit in alla än heller)
6. Jennifer satte Tisdagslektionerna som HL. Med andra ord så har jag EN(!!!) lektion på tisdagar och slutar 10:50. Det innebär massa tid till att plugga! (Vilket invigs imorn på statsbiblan med Nikki ;)

Efter detta inlägget kan jag konstatera att:
1. Jag gillar paranteser
2. Det inte är så konstigt att jag har huvudvärk.
3. Jag har blivit IB nörd på riktigt.

No comments:

Post a Comment