Monday, February 8, 2010

Sömn

Vad gör man när man inte kan sova? De tär något jag funderar på ikväll för jag har just det problemet. Som tur är har jag bara en lektion imorgon så då kan jag nog klara mig egenom dagen även om jag är trött.

Jag har löst problemet nu, problemet jag har haft med att inte kunna sitta vid min dator (den låter som en dammsugare och ger mig hörselproblem) Numera sitter jag med hörselskydd vid datorn. Har prövat öronproppar tidigare men det funkade inte helt och håller med de högre frekvenserna..Dessutom ramlar de ur hela tiden. Men hörselskydden får 4 av5 toasters (Y) Det enda dåliga är att man inte kan lyssna på musik samtidigt och att man inte hör sig själv skriva på tangentbordet. Och man hör inte om det ringer. Eller något annat för den delen.

Jag hade en väldigt trevlig helg också för er som är intresserade. Det är skönt med hängkvällar utan att behöva tänka på skolan. Speciellt när man har pluggat hela dagen för då har man inte dåligt samvete.

Aja.. nytt försök att sova, annars får jag väl köra stirra-in-i-väggen stilen!

No comments:

Post a Comment