Saturday, February 13, 2010

Godmorgon!!

Jag älskar mornar! I alla fall när man inte har någon tid att passa och man är ensam hemma så man vaknar när man vill. Att bara ligga och dra sig i sängen så länge man vill. Lyssna på musik på mobilen och sjunga med utan att bry sig om att det är totalt falskt och omöjligt att komma ens i närheten av de höga tonerna med sin vackra morgonröst. Att bara kunna tänka igenom dagen, planera in den och inse att, nej det behöver inte bli en hemskt dag trots allt plugg. Att kanske ta fram svenskan och göra det sista på den. Och sen, när man känner sig lite hungrig är det bara att gå och ta det man vill ha och krypa ner i sängen igen.

Planerna för idag är göra klart två labbrapporter och Chemistry p3 revision. Inte svårare eller lättare än så. Sen tänkte jag hinna med att städa huset och planera min överaskningsmiddag till mina föräldrar imorn när de kommer hem (det är ju alla hjärtans dag, och Jennifer (kemi lärare) var noga med att poängtera att föräldrar gillar att bli uppskattade på alla hjärtans dag också!) Tänkte även hinna med lite träning och melodifestivalen. Inte för att jag tycker att särkillt mycket är bra, men det kan finnas en och annan hyfsad låt om man har tur.

Om ni inte har förstått det än så njuter jag till 200% av att vara hemma själv!

No comments:

Post a Comment