Wednesday, February 17, 2010

En hård kamp!

Trötthet. Trött i ben, armar, händer, ögon och hjärna. Varför sitter jag då vid en dator som gör trötta ögon ännu tröttare och huvudet ännu tyngre? Jag kan inte svara på det, men jag tänkte att det kanske inte är så bra att sova framför tvn hur länge som helst. Jag kunde inte ens äta mat innan dess. Orkade varken lyfta gaffeln eller tugga maten. Gav upp efter några tuggor och gick och la mig.

Varför så trött? Engelska mocks tog väl på krafterna, och i kombination med att inte sova så bra (nervositet), uppgång tidigt, hårdträning igår, samt ovanligt många bussresor idag (fungerar som sömntabletter) så är det som det är. Min hjärna la helt enkelt av. Eller något.

Nej nu ger jag upp, ögonen vinner. Tack och lov för varma sängar och sovmorgon.

1 comment:

  1. Man ska inte bråka med sin hjärna i onödan, striderna behövs till saker som mock exams ;)

    ReplyDelete