Sunday, January 31, 2010

En tokig vecka och helgens lyxigheter

Jag började dagen med att vara duktig och åka skidor på snö som man knappt gled fram någonting på, och sedan lagade jag mat (tacos). Sen fortsatte jag dagen med att slösa bort all duktighet genom att slänga mig framför TVn och bli kvar där majoriteten av dagen. Har hunnit få i mig både choklad, chips och popcorn! TOK uppsatsen blev på något sätt färdig emellan där någonstans. Det var rätt härligt måste jag säga. Men av någon anledning så kommer folk och hälsar på när man ser som mest ohyfsad ut, med rufsigt hår, sletna mjukiskläder, en filt runt mig och trötta ögon. Plus att mitt rum, som är synligt från ytterdörren om dörren är öppen, ser ut som ett bomnedslag. Men de får väl förstå att jag hade helg :)

Och imorn behöver jag aldrig mer se den där uppsatsen. Och på fredag behöver jag aldrig mer tänka massa TOKigheter någonsin mer. Det tackar jag och bugar mig för!

No comments:

Post a Comment