Tuesday, January 19, 2010

Vardagen är kommen!

Jag kom hem tidigt idag. Eller jag slutar alltid tidigt på tisdagar, men brukar stanna kvar och va duktig och plugga. Men idag gick jag på stan istället. Och med lite hjälp (vad skulle jag göra utan dessa människor som orkar följa med när jag ska på stan? De förtränger antagligen hur hemskt det var gången innan) i alla fall så hittade jag (hon) ett par riktigt snygga och bekväma joggingskor. Det behövde jag faktiskt köpa för jag lämnade mina gamla sketna i Costa Rica för att spara lite vikt. Och dessutom va det rea!

I alla fall så satte jag mig nöjd på bussen, och var hemma inte senare än 14:20. Det är inte dåligt det. Jag var tvungen att flytta min optiker tid för jag orkade inte åka ner till stan här i kristinehamn också. Nån måtta får det vara. Så nu sitter jag här vid datorn med mina nya joggingskor på och understället jag köpte förra veckan likaså. Jag kanske borde sätta på de nya vantarna och halsduken också för att fullborda verket. Livet är allt bra härligt ibland., eller vad säger ni :)

I alla fall, i kväll ska jag ha hand om ljudet i kyrkan. Själv (typ). Ni vet ett sånt där ljudbord med massa rader med massa spakar och knappar och grejer. Det blir spännande det hörni ;) Men lite risker får man väl ta för att komma framåt i livet.

Dagens glada: Insåg att Liv har lämnat mig revision guides i både kemi och matte. :)

(p.s. jag vet inte om man kan säga "lämnat mig"på svenska men jag bryr mig inte. de borde införa lite mer bra ord och uttryck in my opinion!)

Dagens ledsna: Jag vill inte bli vuxen och komma på vad jag vill göra med livet! Men om 20 veckor och 2 dagar börjar livet tydligen... :P

Dagens citat: "Livet är fullt av småstunder - njut av dem" :)

1 comment:

  1. Ingen dålig dag det inte! Väldigt IB:igt att bli glad över revision guides dock...

    ReplyDelete