Wednesday, November 4, 2009

alla symptom pekar på det...

...huvudvärk, värk i hela kroppen, trötthet och illamående...

Jag har helt enkelt symptomen för svininfluensavaccintation...
men det stod ju trots allt att man kan få influensaliknande bieffekter, typ feber och liknande, så varför bli förvånad...?

kul. eller mindre kul.

Jadå, jag tog vaccinet. Planen var att inte ta det, men så tjatade mamma som en blå , och då är det enklare att conforma istället för att krångla med henne. (pappa är som jag och tror inte så mkt på det) Men det skadar ju inte... eller?

Kom hem för 5 timmar sedan, och allt jag orkat göra är att se på tv! Plugg... glöm det, orkade inte ens proof reada en IA. Jag får hoppas att det jag mår bättre snart för endel saker måste göras ikväll. (jag vet vad ni tänker... hon orkar i alla fall skriva på bloggen... och ja, det stämmer väl till en certain degree, men det krävs mkt mindre energi än plugg)

Jaja, det kunde vart värre.. typ malaria eller nått.

Det snöar ute, och jag vet inte vad jag ska tycka om det riktigt. Kan ju se det positivt, så blir inlägget lite "roligare".. Fördelarna:
- det blir något ljusare ute när man går hemifrån och kommer hem, då det annars är beckmörkt
- det är variation från endast våt regn kyla till vit snö lite mer kyla

Kom inte på något mer. Något tips?

Ha en bra kväll gott folk! :)

1 comment:

  1. Snö är mysigt! :P och man kan åka skidor på den! och kasta snöbollar på folk.. Och bygga saker med den! möjligheterna är oändliga!! ;)

    ReplyDelete