Tuesday, November 24, 2009

The "B" word

Jag sitter och förstör mina fina ljus efter att ha hittat en tändsticksask i lådan. Jag här läst massa tjuvlyssnat. Kollat runt på allas bloggar. Läst okända folks bloggar. Ätit glass. Druckit en liter vatten. Kladdat ner flera A4, och därmed tagit slut på mitt sista stift. Stirrat på en punkt i flera minuter.

Damer och Herrar. Jag är det man brukar kalla UTTRÅKAD.
Eller BORED på engelska, om ni förstår det bättre. Det är tråkigt att procrastinata...

egentligen borde jag göra TOK
eller English WL2
eller Swedish WL1 och 2
eller Swedish Oral preparation
eller jobba på EE
eller läsa Gatsby
eller skriva design lab kemi
eller skriva design lab fysik
eller skriva andra labbrapporter i kemi eller fysik

eller kankse städa rummet....

Det finns många borden här i livet. Men jag är tillräckligt uttråkad för att det inte ens är kul att se på någon av alla filmer som ligger och väntar. Eller läsa de tusen böcker som är stämplade med "after IB".

Vad gör man när man är uttråkad???????
(förutom plugga, vilket är typ det enda tipset jag har fått)

1 comment:

  1. sova funkar alltid bra :) då finns det chans att man har energi till att komma på en ny idé sen när man vaknar! :P hihi

    ReplyDelete