Saturday, September 19, 2009

welcome to my life

Helg, helg, oh underbara helg
vad skulle jag göra utan dig?

Jag skulle helt enkelt inte hinna med allt plugg...

Kalla det kreativitet, procrastination, avslappnande eller vad ni har lust med, men denna veckan har jag spelat massor av gitarr, ritat ett blyerts porträtt, bakat, spelat mer gitarr, photoshoppat en hel del. Och idag fick jag ihop 4 timmar service också på det nya secondhand så det var ju skitbra!

Det enda CAS som jag inte fått ihop så mycket i är väl Action, iom att jag har vart sjuk. Men iof har jag alla timmar där ändå, så om man tänker på så sätt så är det väl inte någon kris direkt.

Mina planer för den kommande veckan är att få så mycket som möjligt gjort och sen dra ner till Rimforsa och hälsa på syrran till helgen :) Det ska bli kul att komma ifrån lite grann och se hur hon har det.

Veckan som kommers höjdpunkt: Metallställningen ska ur min mun!! Då blir jag så här glad....


(notera de vita och raka tänderna)

Nu ska jag designa en fysik labb! ciao

No comments:

Post a Comment