Wednesday, September 2, 2009

Highest level of achivement?

Jag klarade det!!!! Jag uppnådde ett mål som jag satte för mig själv i början av veckan. Att läsa minst halva Remembering Babylon denna veckan, och jag gjorde det. Och veckan är inte slut på långa vägar. (Sen är ju kvalitén på anteckningar en annan sak...)

Efter att ha stannat hemma en dag (igår) och vilat upp mig ordentligt, och bara pluggat det allra nödvändigaste (man kan inte va hemma en dag och inte plugga lixom) så hade jag ny energi idag som tog mig igenom en fruktansvärd fysik lektion (saknar Stig!!!), dålig humor på TOK (men som lyckades göra mig på lite bättre humör efter fysiken), engelska med konstant skrivande av stycken (se, jag sa inte paragrafer!!!!) och Svenska lektion bestående av oupphörligt analyserande (can't say im surprised), utan några större problem.

Kan även konstatera att min huvudvärk inte har varit närvarande mer än vid några tillfällen idag och inte så farligt. Kan det vara på bättringsvägen tro?


Mörkret kryper snabbt fram utanför
Men inne är det ljust!
Hösten närmar sig fortare än anat
Men våren likaså!



Veckans citat: "No one can make you feel inferior without your consent"

(...not even IBO!)

2 comments: